نمیدونم داپلر جفت بوده یا داپلر رحم
وضعیت خون رسانی و به جنین و برسی میکنن
من سزارین شده بودم
سونو داپلر آکرتا دادم برای این که مشخص بشه که جفت روی سزارین تشکیل نشده باشه
خونرسانی از جفت به جنین رو بررسی کی کنن من دکتر برام همراه آنومالی نوشت انجام دادم هزینه اش هم با آنومالی 6 میلیون شد
برای خونرسانی من دوبار رفتم
برای من نوشته
فقط نمیدونم شکمی یاواژینال
میگن سونو رنگیه واسه بررسی خونرسانی جنین هزینشم زیاده
دکتر من واسه ان تی نوشته بود برم نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.