از ده ماهگی راه رفت کامل خیلی بد غذاس بزور مولتی دو لقمه میخوره
کلمه بانی مایی 😂😂نمیدونم چرا نمیگه بایی مانی برعکس میگه تاب تاب عباسی دادا. بده هام بدو بدو بالا اینا رو میگه
پسر من هیچی نمیگه 😭😭😭
راه میره . بابا ماما دد اب بع بع قار الو بله همینا ...اینارم واضح نمیگه ها ...
دختر من یازده ماهگی راه رفت
ماما . به به. بابا. دد . بده . اه. دایی . عمه .عمو . تاتی . تاب تاب . هاپ هاپ . میو میو. بگیر البته میگ بگی . نه . اب
تاب تاب،مامان،بابا،هاپ هاپ،دد،نون،...تقریبا همه چی میدیم بخوره،یکسال و چهارده روز فک کنم راه افتاد
دختر من از یازده ماهگی راه رف
همه چی میخوره
ماما.بابا.عمه.دد..هاپو..تاب تاب..تاتی..اه ..نه ..عاطی..آیه..به به..آب..نور
همه چی میخوره
تازه روز یکسالگیش راه افتاده
کلمه هم قاطی پاتی میگه
فقط بابا رو عالی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.