به دوز سفتریاکسون فایده نداره خواهر
این دارو حداقل سه روز روزی دوبار یک گرم هست
من موقع بارداری عفونت ادارای شدید داشتم دکتر نوشت داخل سرم میزدم هر ۲۴ ساعت یکی دو تا زدم تو سرم
عزیزم ب نظرم داروخونه اشتباه داده اخه ی دوز سفتریاکسون فایده ای نداره بعدشم داروی بیمارستانیه، جز بیمارستان هیچ جا نمیزنن، شاید دکتر سفازولین نوشته بود
شوک .عارضه ی پوستی شدیدخطرناکه
کی براتون نوشته؟این دارو فقط تو بیمارستان تزریق میشه
داروی هست که عارضه میده البته نه تو همه برا همین داروی بیمارستانیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.