خیلی زوده دکتر من گفت الان بری چیزی نشون نمیده بعدا میری منم هفته ۷ رفتم قلبشم تشکیل شده بود
آخ که چقدر بدم میاد دکتر میدونه مادر استرس میگیره ولی باز تایید داره که توی هفتهپایین بری سونو منم دیروز رفتم هیچی ندیدن دارم میمیرم از نگرانی تا دو هفته دیگه
زدوه منم رفتم دیده نشد بعد دوهفته رفتم گفت قلبش تشکیل شده
زوده دو هفته دیگه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.