زوده هنوز ۲ الی ۳ هفته بعد بگو بره سونو ..یه وخ سقط نکنه هااااا سر من اومده بود همین اتفاق دکتر احمقم میخپاست سقط کنه من نکردم الان دخترم سالم کنارمه
من ۶ هفته و اروز رفته بودم فقط ساک و کیسه زرده بود
زوده
من هفته 8 رفتم ک مشخص باشه.دفعه اول هفته6 رفتم مشخص نبود.خیلی ریزن قابل دیدن نیستن واسه همینه
اول ساک تشکیل میشه بعد جنین بعد هم ضربان قلب همه ی دفعه که تشکیل نمیشن.زود رفته دوهفته دیگه بره سونو ان شالله همه جنین هست هم ضربان قلب
عزیزم منم 6 هفته چیزی مشخص نبود دکترم گفته بود دو هفته دیگه بیا که رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود و دیده شد
چون کوچیکه من ۷هفته ۴روز رفته بودم گفت هنوز جنین دیده نمیشه به هفته بعدش رفتم اوکی بود
زوده باید یکی دو هفته دیگه تکرار کنه
منم اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.