مامانا چرا تو سونو دماغش این شکلی دیده شده ؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

مامان زیبا دلم می خواد اینستاتو داشته باشم اگه توهم دلت می خواد

تو سونو اونطوری دیده میشه من عکس سونو ۳۴ هفتمو دارم هنوز اولین بار که دیدم میگفتم یاخدا چرا لباش انقدر بزرگه ،تازه تو همین گهواره هم تاپیک کردم یکی گفت ژل زده ،میگفتم یاخدا منوباباش لبامون کوچیکه این به کی رفته ،الان که دنیا اومده لباش عین غنچه هست🥹

چرا من هیچی نمیبینم

خب این دستگاهای سونوگرافی که دوربین عکاسی نیستن خواهر😂❤️
زیر اینهمه لایه پوستی و چربی و کیسه آب خوب دیده نمیشه صد در صد
منم یه همچین عکی دارم از نینیم نگا
تاره دختر من دستشم گذاشته زیر چونش ژست گرفته😂😂😂

تصویر

چون تو ابه هر سری یجور نشون میده

چون تو آبه اینجوری دیده میشه

ای جاااان فقط لباش😍 دماغش حس میکنم چون تحت فشاره تو عکس اونجوریه

تمام رخه
گوشت و پوست و و ایناشم ک نشون نمیده
استخوونشاستخوون بینی بزرگسالانم نگاکنی همین مدلیاس و زشته در کل

عزیزم خب الان قسمتای دیگه‌ی صورتش عادیه که به دماغ بچه گیر دادی😄
خب تو آبه بعدشم سونو که دقیق نشون نمیده

قربون عظمتت بشم خدا

وای ترسیدمممممم

تحت فشاره چون که قربونه مماخش

وای تاحالا از این نیمرخ ندیده بودم جان دلممممم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد