یهو شیرم کم شده🥲😭
چرااا
چیکار کنم الااان؟😭

۱۴ پاسخ

چرا رازیانه واسه وقتی که بچه پسره خوب نیست بخوری

آب گوشت بخور...قرص شیرافزا لاکتاول و‌موسپیروسین بخر عالللللیه

تا میتونی مایعات و چیزای مقوی بخور . ابگوشت و تاس کباب و آب و قلم گوسفند و ان‌اع خورشت ، خواب کافی ، دلستر
خیلی شیرو زیاد میکنه

اب هویج بخور واسه من که جوابه

فقط تا میتونی بخور

یع روزای کمه یه روزایی بیشترببین چی روت تاثیرداره من خواب زیادمیکنه شیرمو

مکمل لاکتاول مگه دکترت بهت نداده. اون بگیر بخور

دلستر خرما آبگوشت بدون نخود و قرص لاکتاول بخور روزی یدونه

دلستر مالت جو بخور

من از دکترم پرسیدم
که شبا هورمون شیر ترشح میشه
شبا وقتی بچه رو خوب شیر بدی شیرت بیشتر میشه ولی اگه بخوای شبا شیر خشک بدی روزا شیر خودتو شیرت کم میشه

رازیانه میگن خوبه واسه شیر

برای منم کم شده 🥲

قرص شیر افزا بخور

برا منم کم شده شیر خشک کمکی میدمش

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مطهره مامان مطهره ۲ ماهگی