۶ پاسخ

اره عزیزم چون سرش پایینه فشار میاره

اخ اخ خدانکنه سرفه وعطسه کنی
عق بزنی 🤦🏻‍♀️

من وقتی عطسه میزنم یا از بیرون میام دیرتر میرم همینجوری میشم🤣🤣🫠

منم چند باز شده تا برسم سرویس ریخته دیگه 😂😂

منم همینم🥲
دوبار پیش اومد تا دسشویی خودم رو‌نگه داشتم ولی نتونستم دیگه🥲

آره سعی کن تند تند سرویس بری

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری