من ۵ سال بعد زایمان طبیعی جلوگیری کردم
من بعد زایمان اولم بعد از هفت ماه تو دوران شیردهی باردارشدم بعد از اون تا همین چند ماه پیش از بارداری جلوگیری طبیعی داشتم بعد از هشت سال دوباره باردار شدم در طول این هشت سال طبیعی و بعضی وقتا با کاندوم جلوگیری میکردیم
شش ماه اول پیشگیری به روش شب بیداری ناشی از بچه داری😁
بقیه شو فعلا ایده ای ندارم
طبیعی
باید رحم قوی داشته باشی که حامله بشی بلافاصله چون موقع شیر دادن احتمال بارداری کمه
من شوهرم جلوگیری میکنه عزیزم یا با کاندوم یا طبیعی
کاندوم و یا دستگاه
بعد زایمان اولم تا موقعی ک خودمون اقدام کردیم جلوگیریمون ب کاندوم بود
ک خداروشکر اتفاقی نیفتاد
حالا بعد دومی هم همون کاندوم
طبیعی
چون قرص امپول و.. ب بدن من نمیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.