عزیزم بعضی وقتا شروع مریضی های ویروسی با تب هست و بعد علائم ظاهر میشه ولی در کل با ۳۹درجه چرا سریع بچه رو میبرید دکتر و سرم میزنید وقتی با یه شربت کنترل میشه بیخودی بچه رو اذیت میکنید.
دقیقا دخترمنم یهو تب کرد یه شب بعد امپول زدو اینا دیگه رفت بدون هیچ علایمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.