۱۳ پاسخ

لمسی بزن من اونجور میزنم 😑

من هنوز میبینم شکم ندارم

همسرم یاباآینه

از حفظ بزن خواهر😅

از حفظ میزنم😄

باپودرموبر نمیشه؟

اپیلاسیون

نوره یار خوب ماجرا😌✨

آینه بزار

من فعلا میبینم خداروشکر ولی دوهفته یبار اصلاح میکنم
قبل از بارداری لیزر رفته بودم،اوایل،بارداری بشدت زیاد شد و اواسط دوباره برگشت ب حالت قبلی و خیلی کم حجم و کرکی درمیاد

من با نوره انجام میدم

آینه.

منم همینطور ماه ششم فک کنم برم اپلاسیون برام انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری