لمسی بزن من اونجور میزنم 😑
من هنوز میبینم شکم ندارم
همسرم یاباآینه
از حفظ بزن خواهر😅
از حفظ میزنم😄
باپودرموبر نمیشه؟
اپیلاسیون
نوره یار خوب ماجرا😌✨
آینه بزار
من فعلا میبینم خداروشکر ولی دوهفته یبار اصلاح میکنم
قبل از بارداری لیزر رفته بودم،اوایل،بارداری بشدت زیاد شد و اواسط دوباره برگشت ب حالت قبلی و خیلی کم حجم و کرکی درمیاد
من با نوره انجام میدم
آینه.
منم همینطور ماه ششم فک کنم برم اپلاسیون برام انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.