۵ پاسخ

نه عیب نداره دکتر دخترم میگفت حتی اگر اروق نزنه ۱۵ تا نیم ساعت بالا بگیرش شیر جاگیربشه بعد بخوابونش

نه بابا عیب نداره

نه عزیزم فقط به پهلو بخابون

ولش کن خوابشو نریز بهم ب پهلو بخابونش همین ک نگهش داشتی اوکیه

پسرہ منم ھمینطورہ نمیزنہ تا بیدار بشہ سرشو یکم ب پھلو کن اگہ خدای نکردہ شیر بالا آورد نپرہ تو گلوش

سوال های مرتبط