یک کیلو هشتصد ک خوبه
پسته، بادوم هندی، بادوم درختی، شیرعسل طبیعی، کباب گوسفند و حلیم
همون لیدی میل بخور اگر قند نداری بستنی بخور روزی یدونه
عزیزم مغزیجات مخصوصآ بادوم درختی بخور.
حلیم.آبگوشت.کباب.غذاهای پروتئینی وزن خوبی میده به بچه
پودر لیدی میل بخور
چه غصه ایه میخوری من ۳۴ هفته رفتم ۱۹۰۰ بود کم بود دارم لیدی میل میخورم الان تازه شده ۲۶۰۰
حلیم بخور
گوشت
ماهی
حبوبات
ولی ۱۸۰۰ خیلی کم نیست خوبه
وزنش خوبه نگران نباش منم همین حدودا بودن ولی ۳۴ هفته ۲۵۰۰ شده بودن
بنظرم خیلی خوبه وزنش🤔من شنبه رفتم سونو وزن وزنش ۱۷۰۰ بود دکترم گفت عالیه
32 هفته ۱۸۰۰ که خیلی خوبه
دکتر به من گفت روزی یدونه بستنی بخور مخصوصا کیم عروسکی من نتیجشو دیدم خداروشکر
اشکالی ندارع دختر من تو ۳۳ هفتع ۱۷۰۰ بود ۳۶ هفتع رفتم ۲۳۰۰ شدع بود تخم مرغ پودر لیدی میل بادم درختی کباب شیرو لبنیات بخور وزن میگیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.