سربلاک گندم و موز رو نیشه با شیر خشک درست کرد ؟

۵ پاسخ

من با اب جوشیده ولرم درست میکنم

میشه ولی من با اب جوش ولرم شده میزنم
حس میکنم با شیرخشک دیگه سنگین میشه خود سرلاک با خودش شیرخشک داره

سرلاک شیرخشک لازم نداره ک

اره عزیز چرا نشه

من با آب جوشیده ولرم درست میکردم شیر خشک نمیخواد ،

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی