۷ پاسخ

منی که آرزومه همچین صبحی😍
#استرس بارداری #توهم بارداری🤣🤣

منی ک همیشه ساعت 5 صبح پریود میشم😩😩

ما ک فقط داریم زجرشو میکشیم و نمیاد چی😅😅بیا سگگگگ بیا تمومش کن

واااای خدا من از نصف شب درد کشیدم هنوزم نشددددم

عزیزم خوشحال باش ذکر بگو چون الان خیلیا منتظر اینن که پریود بشن ولی نمیشن 😂

دقیییقا

فعلا که اون 💩به ااول صبحت😂

سوال های مرتبط