یک و نیم
۳۰۸۰گلم
۳۴۰۰ شد
با رشد و سرویکس شد 4 و نیم
سونو رنگی اما من یه جایی خواندم بر اثر گرمای سنو ممکنه پوست بچه بسوزه
من هر هفته انجام میدم ۳۷٠٠
من 1 ماه قبل دادم ۲۷۰۰
والا این دکترا الکی آدمو فقط پاسکاری میدن اینور اونور
سونو داپلر چیه عزیزم ؟؟؟
من دیروز رفتم ۵میلیون و ۲۶۰ هزارتومن آزاد
اگه ندیم چی میشه
یاخدا
۴۸۰۰۰۰۰
من دیروز دارم 4750تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.