سونوگرافی آنومالی هم مثل ان تی هس؟ابمیوه باید خورد؟مثانه پر یا خالی؟

۵ پاسخ

نه نیازی به مثانه پر نیس فقط یچیز شیرین بخور

مثانه خالی باشه بهتره من پر بود بچم رو خوب نتونستم ببینم 🤕

نیاز ب پری مثانه نیست
چون اب دور جنین ب اندازه کافی هست

سلام عزیزم ب من دکتر گفت چیز شیرین بخور بعد مثانت خالی باشه

بله.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری