۴ پاسخ

والا قدیما ک مادر شیر نداشته شیر گاو میدادن ب بچهاشون
نمیدونم این حساسیت چیه مد شده😂

منم هستم بچم شیرخشک میخوره ولی ی وقتا سینه هم میگیره بخاطر همین تو رژیمم
من عاشق لبنیاااااات دیگ دارم میمیرم اخه تا کییییی☹️☹️😛😛

والا همه چی عجیب شده با🤣

سوال منم هست هر تاپيكى ميبينم نوشته حساسيت گاوى🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی