۳ پاسخ

ن بنظرم نمیرسن چون ایران غرامت خواسته و اینکه اونا وعده سرخمن میدن میگن تو بذار کشتیا برن ما عدا غرامت میدیم یا یعدا پولای بلوکه شده رو آزاد میکنیم کلا همه چی رو میگن بعدا

فکرنکنم .ولی جنگم نمیشه
اخرش یه جور برد برد احمقانه میشه

خدا میدونه🚶‍♀️

سوال های مرتبط