۵ پاسخ

منم پسرم از سه ماهگی دیگه نخوابید همش دوس داشت بشینه مجبوری تو بغلمون میشونیمش نمیدونم ضرر داره یا نه

والا انقد شوهرم بچه رو نشوند از چهار ماهگی هی گفتم نکن گوش نکرد بچم الان همین ک دستشو میگیره شوهرم بچم پا میشه میشینه خودش البته باید اینور اونورش بالش بذاره
ولی من نمیذارم بشینه میخابونمش ک همون غلت بزنه حس میکنم قوز در میاره وقتی میشینه

برا منم سواله از کی ضرر نداره براشون تمرین نشستن

۶ ماهگی

دختر ۶ ماهگی
پسر اواخر ۶

سوال های مرتبط