خانوما ناهار پیشنهاد بدید؟؟؟
پوشک جیششششش پوشک

۱۱ پاسخ

خودم یتیمچه دارم میپزم

خورشت بادمجون گذاشتم

کوکو سیب زمینی می‌خوام درست کنم ماهان خیلی دوست دارع

داوود پاشا درست کن

کوفته سیب زمینی و نخودآب

عدسی.

من برنجمو شستم اومدم بیمارستان برگشتنی میخام تن ماهی بگیرم با پیاز و سیر و رب میپزمش با برنج میخوریم

من ابگوشت گذاشتم

من باقالی پلو گذاشتم

ماکارونی از این شکل دارا. کتلت. فیله مرغ کباب کن رو گاز. کته بزار

کتلت .برنج وخورش قیمه خورش سبزی .کوکو .مرغ.
استانبولی .

سوال های مرتبط

مامان امیر و الهه مامان امیر و الهه ۳ سالگی