خانما پورد بچه برای چیه واجبه بگیرم

۹ پاسخ

میگن خوب نیس

میگن اصن منسوخ شده نباید بزنی و بخصوص برای دخترا من گرفته بودم بردم پس دادم

بجاش کرم تالک بخر پودر بچه دیگه منسوخ شده و برای ریه بچه ضرر داره

اصلاخوب نیست بخصوص اگه بچه دخترباشه ازه کرم کانادولااستفاده کن بهتره

من رفتم خربد سیسمونی خانومه گغت پودر خوب نیست ی چیز دیک داد گفت اینو بزن قبل هربار پوشک

میگن برای ریه هاش هم خوب نیست

نه عزيزم منسوخ شده س ميگن براى ريه بچه مضره، نگير

برای جلوگیری از سوختگی پای بچە هروقت بچه رو میخوای پوشک کنی قبلش پودر میزنی

من استفاده ام نشد وازلین وی کر کارایی بیشتری داشت برام

سوال های مرتبط

مامان دل آرا❤️ مامان دل آرا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری