۲۵ پاسخ

2500شد

من‌ دی ماه ختنه کردم شد ۲۵۰۰ ولی الان دکتر میگیره ۴ تومن

چهل روزگی ختنه کردم۳۶۰۰

قبل عیدختنه کردم ۸۰۰شد

هعیییی استرس اینم مونده بکشیم 😂 کاش ختنه شده بدنیا میومدن

۱۸۰۰ ختنه تغریبا ۳۰۰ داروهاش

با داروهاش تقریبا 2تومن شد

ختنه3900
300 هم داروش

۴با دارو۴ونیم

من قبل عید ختنه کردم ۳ میلیون عالی بود دستش خیلی سبک بود بچه ام اذیت نشد دارو ام گفت لازم نیست

۹تومن بخیه

۲ تومن شد ۲ ماهگی ختنه کردیم

۵ماه پیش ۴ تومن

۲۷۰ باداروش

با دارو ۳ تومن

۸ تومن قبل عید الان شده ۱۲

۲ونیم شد

من. فتم بیمارستان عسگریه اصفهان شد 880

۲ونیم ۸۰۰دارو

۷ تومن🫤

برا من کلا ۲تومن شد

3میلیون و 500 شد

5تومن با دارو ابنا

بابیمه تامین اجتماعی رفتم بیمارستان میلاد رایگان انجام دادم خیلیم راضیم

3ختنه۱دارو

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی
مامان 💓کپلی💙 مامان 💓کپلی💙 ۱۴ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی