اره میدم
بعلههههه
تازه خودمم چون شیر میدم میترسم بخورم
هنوز ندادم از حساسیت که میگن یماره دائمی میترسم
آره ولی زیاد نه
ن من نمیدم میترسم کم خونی بیاره
نه دخترم فاویسم داره
تا دوسالگی اصلا
من دیروز یدونه برای تست دادم
نه زوده براشون
نه چون کم خونی داره میترسم بد باشه براش
زیاد نده هم نفخ داره هم کم خونی میاره
اره گلک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.