باقالی به بچه هاتون میدین؟

۱۳ پاسخ

اره میدم

بعلههههه

تازه خودمم چون شیر میدم میترسم بخورم

هنوز ندادم از حساسیت که میگن یماره دائمی میترسم

آره ولی زیاد نه

ن من نمیدم میترسم کم خونی بیاره

نه دخترم فاویسم داره

تا دوسالگی اصلا

من دیروز یدونه برای تست دادم

نه زوده براشون

نه چون کم خونی داره میترسم بد باشه براش

زیاد نده هم نفخ داره هم کم خونی میاره

اره گلک

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان 🩵شاهان🩵 مامان 🩵شاهان🩵 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان زینب مامان زینب ۲ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی