به وقت آزمایش دیابت
۱۴۰۵/۲/۱۷
فرزند پروری، فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

مال من طعم پرتقالی بود خیلی هم خوب بود انگار آب پرتقال میخوری راحت خوردم و تموم شد

وای من مردم انقدحالم بدشدت
انشالله شماحالتون بدنشه

خیلی بد بود ولی تونستم تحمل کنم

سوال های مرتبط