۱۸ پاسخ

برای من کامل محو شده البته من پوستم خیلی خوش جوشه اصلا گوشت اضافه نمیزنه خط بالایی هم از جراحی قبلی مونده در این حد کم رنگ شده

تصویر

از منم برا پسرم سز شدم اینجوری نشده الان پسرم 5سالشه اصن مشخص نیست

چرا انقد پایینع نه بینی اونجوری نمیشع

برای منم عین توهه عزیزم جای بخیس دیگه چ عیبی داره
منم همینجوری گوشت اضافه اورد.اولش اصلا نداشت و صافه صاف بود ولی به مرور اورد و چون دخترم رو پام میخوابید و لگد میزد به بخیم دیگه گوشت اضافه اورده.۲ جلسه لیزر قوی رفتم و همچنان همینجوره.لاغرهم هستم اصصصلا شکم ندارم پوستمم سفیده ولی باز جوش بخیم همینجوری شد با وجودی که پیش یه دکتر عالی با هزینه ی خیلی زیادم عمل کردم...
پوست با پوست فرق داره و اصلا به خودت حس بد نده راجع بهش
پوست صورت با بدن کلا متفاوته
کاری رو که دوست داری انجام بده و نگران نباش

برای منم اینجوری سده با اینکه دکترم خیلی خوب بود ،تو مطب پرسیدم از چندنفری گفتن مال ما مشخص نیست فک کنم به خود بدن ربط داره

نه عزیزم من بینیمو عمل کردم اصلا گوشت که نداده هیچ حتی رد بخیه هم نیست

خاک توسر این دکترا خیلی بد بخیه زده می رفتی بهش می گفتی

خوبه سزارین نکردم
درکل هر دوزایمان هم سخته😞

فکر کنم کلا بد گوشتی چون هم گوشت اضافه اورده هم ترک خیلی خوردی بعد چرا انقدر پایین بریده و بزرگ؟
ولی بینی ربطی نداره عزیزم

برای منم همینجوریه بینیمم عمل کردم جاش نمونده،ترمیم کننده میدن برای عمل بینی جاش نمیمونه

منم اینجوری شده ، حالا من بخاطر بدنم چون تپل خیلی شده بودم میگفت اینطوری شده 🤦🏻‍♀️

اوخ دلمان غش رفت

چرا انقد پایینه ☹️☹️

بخیه جذبی بود یا معمولی؟

مال منم همينطوريه يكم بدتر
ربطي به عفونت نداره بدنمون واكنشش متاسفانه اينجوري بوده از دكترم سوال كردم حتي مال خودشم همينجوري بود بعد از دوسال تقريبا خوب شد
ولي سيليكا ژل بخر حتما بدن صبح و شب من دارم ميزنم بهتر شده

چراااا انقد پایین برش زده🤕

نه عزیزم نمیزنه توشکمت عفونت داشتی اونطوری شده

چرا اینجوری شده😑

سوال های مرتبط