۲۱ پاسخ

فقط موقع خواب بده .در طول روز یا سرحاله بهش نده .دختر منم میخوره

نه بخاطر پستونک نیست. اگه نینیت ولع شیر خوردن داره ینی اضافه میخواد بخوره و فقط دوس داره بمکه و بخوابه پستونک خیلی کمک میکنه . جونت در بیاد که ممکنه فکش کج بشه . اصلا هم اینطور نیس . زمان مناسبش ازش بگیر دیگه نذار بزرگم بشه پستونک دهنش باشه

هیچ مشکلی نداره ، بچه من از روز اول خورد تا ۳ سالگی ، اخرا دوتا دوتا هم میخورد 😂
نه مشکل فک پیدا کرد نه دندون
همش ارتودنسی بی بی لند رو میخریدم
حرف بقیه رو به تخمدان چپت بگیر ، تو مادرشی گلم 😁🌹

کلن بچه ها این طوری دهن شونو باز میزارن میخابن

ن نی نی کلا همین مدلی می‌خوابه
ببین بچه جاریمه سه روزشه

تصویر

والا اطرافیان من خیلی ها دادن و مشکلی هم پیش نیومده منم از ۳ روزگیش پستونک دادم

بچه ها اکثرا ولع مکیدن دارن و پستونک خیلی خوبه اگر بچه ای بگیره من هنوز در تلاشم جانا بگیره یه وقتایی میگیره یه وقتایی پرت میکنه بیرون ولی یازم میدم هی عادت بکنه حالا که گرفته بده بهش

دختره من ولعه خوردن داره همش بایدممه تودهنش میبودچن وقته پستونک میدم خوبه

ایراد میذارید رو بچه چقدر چشه دهنش عادیه دیگه ، پستونکم هیچ اتفاقی نمیفته براش ارتودنسی بده بهش

من پسرم ۲ سال پستونک تو دهنش بود دکترشم میگف خوبه بده بهش

پستونک خوبه برا رفلاکسسس بده بچه رو اروم میکنه

آرزوی دست نیافتنی من ☹️الان سینم شده پستونک، اینجوری خوبه؟ دوست داری، بعد شش ماهگی بگیر ازش

خود دکتر ب من‌گف بده اینا‌حرفه

پستونک عالیه
هرکی میگه نده خوب نیست
نادونه نادون
الان بهترین متخصص های کودک و نوزاد میگن پستونک بدین
رفلاکس و کم میکنه
اشتها کاذب و جلوش و میگیره
بچه ارامش داره

اهمیت نده اینا همش حرفه

🤣🤣زر میزنن عزیزم پستونک تا هجده ماهگی اوکیه از اون ب بعد بده بچه بخوره چون حالت دندوناش وفکش بد میشه من از بیست روزگی ب دخترم دادم سر هجده ماهگی هم گرفتمش اتفاقا خیلی هم خوبه بچه بعضی وقتا دلش میخاد بمکه در صورتی ک گشنشم نیست پستونک ک میدی اروم میشه پستونک برا کولیک ورفلاکسم خوبه و حتی بیرون ببریش گریه کنه پستونک میدی اروم میشه خیلی خوبه من ک راضی بودم دومی هم بسلامتی دنیا بیاد میدم بهش

دختر منم خیلی پستونک نمیخوره شاید نیم ساعت در روز به زور موقع گریه کردن میدم بهش

نه ربطی نداره عادیه
پستونکو سعی کن زمانی بدی که بیقراره یا لج میاره
یا میبینی بدون پستونک نمیخوابه
خوابیدم سریع ازش بگیر
نذار ۲۴ ساعته تو دهنش باشه مشکلی نداره
چون پستونک در کل باعث میشه بچه ها هوای بیشتری بخورن و شکمشون درد میگیره

وا این چ‌حرفیه این همه آدم دارن پستونک میدن این چ حرفیه خواهر

ن بده مشکلی ندارد اتفاقا باعث آرامشش میشه
چون نوزاد ولع مکیدن داره آروم میشه اذیتت هم نمیکنه

پستونک خیلی خوبه خیلی

سوال های مرتبط