خانما سرویکس ۳۰ خوبه؟ سنو گفت خوبه

۷ پاسخ

مرسی خوشگلا

نگران نشیا مال من سی سه بود گفت سرکلاژ قبول نکردم
امپول و شیاف استفاده میکنم

پله نرو کار سنگین و طولانی نکن خوبه

من ۲۴ هفته ۲۹ و نیمم شیاف و استراحت دارم

خوبه ولی استراحت داشته باش

خوبه عزیزم فقط پله بالا پایین نرو کار سنگینم نکن.بقیه اش استرس الکیه

منم انومالی ۳۰ بودم دکترم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی