مرسی خوشگلا
نگران نشیا مال من سی سه بود گفت سرکلاژ قبول نکردم
امپول و شیاف استفاده میکنم
پله نرو کار سنگین و طولانی نکن خوبه
من ۲۴ هفته ۲۹ و نیمم شیاف و استراحت دارم
خوبه ولی استراحت داشته باش
خوبه عزیزم فقط پله بالا پایین نرو کار سنگینم نکن.بقیه اش استرس الکیه
منم انومالی ۳۰ بودم دکترم گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.