۳ پاسخ

من از۱ماهگی میزاشتم

کالسکه من از ۱۰ روزگی گذاشتم البته حالت خوابیده

اگه کالسکه ازین مدلا که تخت میشه بخوابه بچه میتونی از ۳ ۴ ماهکی هم بذاری

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی