خانما از کی میتونم تو این تاب بزارمش
شیر خشک
پوشک

تصویر
۱۳ پاسخ

من از۵ماهگی گذاشتمش

من از دوماهگی میزارم دخترم تابش میده وباهاش بازی میکنه منم یکم به کارام میرسم

من ازسه ماهگی میزاشتم راحت میخوابیدتوگهواره زودبیدارمیشدتواین نه خیلی خوبه

از الان میتونی بزاری عزیزم

میتونی الانم مثل گهواره میمونه براش😍

من میذاشتم ولی دخترم نمیمونه همش میخواد غلت بزنه بیاد بیرون

کجامیشع ازشون خرید قیمتشون چنده

من از ۳ ماهگی اینا میزاشتم
بچم فقط تو تاب میخابید

منم میزارم خیلی خوبه توهمون میخوابه

من که از الان استفاده میکنم

من از ۳ ماهگی گذاشتم

من الان میذارم

والا من الانم میزارم ولی میترسه

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی