من از۵ماهگی گذاشتمش
من از دوماهگی میزارم دخترم تابش میده وباهاش بازی میکنه منم یکم به کارام میرسم
من ازسه ماهگی میزاشتم راحت میخوابیدتوگهواره زودبیدارمیشدتواین نه خیلی خوبه
از الان میتونی بزاری عزیزم
میتونی الانم مثل گهواره میمونه براش😍
من میذاشتم ولی دخترم نمیمونه همش میخواد غلت بزنه بیاد بیرون
کجامیشع ازشون خرید قیمتشون چنده
من از ۳ ماهگی اینا میزاشتم
بچم فقط تو تاب میخابید
منم میزارم خیلی خوبه توهمون میخوابه
من که از الان استفاده میکنم
من از ۳ ماهگی گذاشتم
من الان میذارم
والا من الانم میزارم ولی میترسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.