عصرونه چی میدین به فسقلیاا؟

۱۰ پاسخ

اکثراکیکای خودم پزومیوه

من عصرا يكم از غذاي ناهار ميدم چون ناهار درست نميخوره من ٧تا دونه پسته و سه تا مغز بادوم ١٢٠ تا شير بعد ميخوابونمش تا ساعت ٨شب

میوه و کیک خودم پز و مغزیجات

ناهار شو نخورد همون می‌خوام گرم کنم

الان خابیده میوه میدم

الان خوابن ، بیدار بشن میوه و یکمی اجیل

فعلا که‌خوابه موز و هندونه اگه‌بخوره و ناز نکنه

فعلا خوابیده
بیدار بشه براش کاچی با پودر سنجد و آرد نخودچی درست میکنم یکم بش میدم

چون نهار دوقاشق برنج فقط خورد

من الان شیرموز دادم

سوال های مرتبط

مامان دخترمامان مامان دخترمامان ۲ سالگی