اکثراکیکای خودم پزومیوه
من عصرا يكم از غذاي ناهار ميدم چون ناهار درست نميخوره من ٧تا دونه پسته و سه تا مغز بادوم ١٢٠ تا شير بعد ميخوابونمش تا ساعت ٨شب
میوه و کیک خودم پز و مغزیجات
ناهار شو نخورد همون میخوام گرم کنم
الان خابیده میوه میدم
الان خوابن ، بیدار بشن میوه و یکمی اجیل
فعلا کهخوابه موز و هندونه اگهبخوره و ناز نکنه
فعلا خوابیده
بیدار بشه براش کاچی با پودر سنجد و آرد نخودچی درست میکنم یکم بش میدم
چون نهار دوقاشق برنج فقط خورد
من الان شیرموز دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.