۶ پاسخ

میگن یکی که قبلا یا درحال حاضردوستت داره
داره بهت فکرمیکنه

منم چند ماهیه اینطورم ولی دلیلشو نمیدونم

وای منم چند وقتی اینجوری میشم بنظرتون دلیل خاصی داره

میگن خیلی خوبه انرژی مثبتت بالاس😍
منم بعضی وقتا اینجوری میشه خیلی حال میکنم

حس قشنگیه 🥰

چون انرژی فرستادی و حس خوب گرفتی هربار میبینی

سوال های مرتبط

مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین ۱ سالگی