۷ پاسخ

اره حتما برو دکتر چون قند غیر ناشتا تا ۱۲۰ اوکی هست

دوساعت بعد باید چک کنی .نه به این سرعت

دو روز توفیق نمیکنه شنبه برو دکتر خودت.
تا اون موقع هم رعایت کن

سلام عزیزم نیم‌ساعت زوده باید دو ساعت بعدش تست بگیری ..یه بار هم فردا صبح ناشتا.. ببین قندت نرمال یا یا نه.

دیابت داری
اگه نداری ممکنه خطا بده اول باید قند ناشتا بدی مطمئن بشی

به دکترت حتما بگو
اون ازمایش گلوکز برای دیابت ها دو مرحلی هست

دکتر خودتم بری فک کنم ارجاع بده غدد

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری