بدبختی چرا عزیزم؟!
برا خودت از دیابت غول نساز،طبق نظر دکتر یا انسولین میزنی یا قرص میخوری و البته باید رعایت کنی....
من از اول بارداری دارم با دیابت دست و پنجه نرم میکنم، انسولین و قرص هم مصرف میکنم شکر خدا
اصلا نگران نباش
عشقم نگران نباش
کدو رنده کن بریز تو ماست
هرروز بخور( قندو میاره پایین)
مصرف برنج، ماکرانی، سیب زمینی، شیرینی جات رو کم کن
خانما من دیروز غروب با دستگاه خونگی ۹۲ بود خوبه؟
تا ازمایش ندادی تکیه به دستگاه نکن
نترس منم دیابت گرفتم
دکترم گفت برو بیمارستان دو روز تحت نظر باش ولی دکتر غددم گفت نیاز به بستری نیست
بهم دو نوع انسولین داده و روزی ۴بارم با دستگاه خونگی چک میکنم
فعلا خوب نشدم، قند ناشتا ۱۰۲ هستش
۲ساعت بعد از غذا هم هنوز بالاست
با اون که رژیم هم دارم و رعایت میکنم
غذا خوردنت رو خیلی رعایت کن من با غذای چرب هم قندم میره بالا ،شیرینی اصلا نخور
نگران نباش دیابت بارداری نهایتا تا یک سال بعد هم بمونه خودش خوب میشه دوباره
اصلا شاید به سال هم نکشید
وااا چرا بدبخت الان ماها که دیابت داریم بدبخت شدیم خودتو اینجوری نباز خواهر من رعایت کنی مشکلی پیش نمیاد اما رعایت
عزیزم
شکر را کلا حذف کن
من ازمایش سه مرحله ای خیلی بالا بود
یک هفته قند و شکر و شیرینی و عسل را حذف کردم اومد پایین
نه دارو داد نه انسولین گفت تا ماه اخر هر چیز شکر دار ممنوع
رفتم دکتر تغذیه برنامه داد
دستگاهت جدیده!!! قدیمیا سی چهل تا بالاتر نشون میدن.
نترس دختر چیز خاصی نیست دارو مصرف میکنی
بدبختی نداره. قرص میخوری دیگه. منم قرص میخورم
آخ نگران نباش، کنترل میشه همه چی عزیزم
نترس انسولین مصرف میکنی فوقش
میاد پایین
باید بری دکتر غدد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.