پلارژين بدتر ميكنه چون خلط اوره و ني ني يا نميتونن خلطشون رو بندازن بيرون واسه همين خلط جمع ميشه تو ريه شون و بدتر ميشه ، ضمنا پلارژين زير يك سال ممنوعه .
قطره بيني سديم كلرايد ميتوني بدي و سيتريزين
۱۰روز طول میکشه اگه نبریش دکتر شاید بیشتر
آیورامی بده با قطره بینی
پلارژین خیلی بدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.