۹ پاسخ

به این دید نگاه کن که دورت شلوغه
کلی اذم داری که نینی رو میگیرن
یکم وقت داری برای خودت
فکر کن اگر کسی نبود
تنها بودی
یا بودن و بچتو نگاهم نمیکردن
اینگه بدتره عزیز دلم😌😘

من تازه دارم افسردگی میگیرم فک کنم😞

خیلی بده من بعد ۸ ماه هنوز خوب نشدم انقدر گریه میکنم حالم از خودم بهم میخوره

خیلی خوبه ک تو بچه داری کمکی داری از خدات باشه منم مامانم بود همسرم بود کمکی داشتم نکهش مبداشتن استراحت میکردم رفتم موهامو کراتین کردم رفتم بازار خرید لباس کردم حالم خبشد

طبیعیه منم تا ون روز پیش همش گریه میکردم تو خونه چن بار جنون بهم دست داد تو خونم انقد جیغ زدم دیک ب خودم اومدم پاشدم ارایش کردم ب خودم رسیدم خوب شدم

من ت بچه اولم همش گریه میکردم مامانم توپید بهم خوب شدم اهنگ گزاشتم ارایش کردم سعی کردم ب چیزای خوب فک کنم

من اومدم خونه مامانم اینا فقط برای غذا درست کردن و کارام رو میکنن خودم وگرنه نینی رو همش میگیرم و بغل میکنم
شب بیدار هم مال خودمه اونا خوابن😅😅
دلم میخواد برم خونم

وای دقیقا حال منم همین بود
انگار حسودی میکردم به بچه😅
بهتر میشی یه کم بگذره
به اطرافیانت بگو حستو بگو هواتو داشته باشن بقیه حال ما رو درک نمیکنن
چند روز گذشت برو بیرون با شوهرت مخصوصا بچرخین همش خونه باشی بد تره

وای نگومنم تنهام بانی نی الان خودموخالی کردم

سوال های مرتبط