بچه ی اول اینطور بودم 😂 بچه ی دوم خیلی طبیعیه برام چون واقعا سر اولی پدر خودمو درآوردم
نه چرا دلم بگیره وقتی نگاهش میکردم ذوق میکردم همش قربون صدقش میرفتم الان یک زبونی درآورده منو میزاره تو جبیش هرچی بهش میگم دوتا جوابمو میده
وای من همش فکر میکنم انگار ناراحته یه چیزی میخواد بگه و نمیتونه
نه چون میدونم دو روز دیگه زبون باز کنه قراره منو یه لقمه کنه بخوره:)) الانم با نگاهش میکنه البته
دقیقااااا😞
اره منم دقیقا🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.