خانوماشکمم خوبه برای ۱۷ هفته ۳روز یا کوچیکه

تصویر
۷ پاسخ

ماشالا بزرگم هست

خوبه عزیزم 😍

خیلی هم خوب و گوگولیه😍😍😍😍😍

آره خوبه باز شما که دوقلو هم هست
شکمت بزرگتر هست نسبت به ماهایی که یکی داریم🥰🥰

شکمت خیلی خوبه من ۲۵ هفته هستم هنوز شکمم اینقدر بزرگ نیست

من اصلا شکم ندارم

من هنوز کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان اهورام تو دلیم مامان اهورام تو دلیم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری