۸ پاسخ

گوجه سبز بخور

من همه کاری کردم داغونم ولی دیگه دارم پیسیلیوم میخورم از اون ور شیاف گلیسیرین

انجیرخشک و با پرهلو یا زردآلو آب بنداز و صبح به صبح ناشتا یکمش رو بخور
تو طول روز هم خاصی ازش بخور
یک هفته بخور اثرشومیبینی
به نظرم هم خوشمزس و خاصیت داره هم شکمت و راه میندازه
اگه میبینی با اینا حل نمیشه و اوضاع وخیمه دیگه دارویی که دکتر میده رو مصرف کن

دوسه تا کیوی باهم بخور

شربت لاسی ژل بعد هر وعده غذایی با ی لیوان اب با ناهر و شامتونم سالاد درست کنین با روغن زیتون من داغون بودم تین چیزا نجاتم داد

دکتر شربت داد اما زیاد اونو نمیخورم ، بیشتر با آلو و لواشک حلش میکنم😂

من هروقت یبوست گرفتم روغن کرچک خوردم خوب شد

من دکترم شربت لاکسی ژل داد دوقاشق رو‌با چهارقاشق اب قاطی کن بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری