سلام
سونو ان تی هفده هفته بری اشکال داره

۴ پاسخ

ان تی که گذشته وقتش
الان بایدانومالی بری عزیزم
بعدش هم شما مگه ۳۲ هفته نیستی
برای چی می پرسی

انومالی نمیگی؟ از ۱۸ تا ۲۲وقتشه
انتی ۱۱تا۱۳ هفته میرن

ان تی که بهترین زمانش 12هفته اس، آنومالی منظورته؟

ان تی از ۱۱تا۱۳هفته هست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری