۸ پاسخ

من از حکیم بانو سفارش میدم

آی بانو می گیرم عالیه واقعا

واسه چیه این؟؟حتما باید داد؟خوشمزس،

حکیم بانو

ای بانو و حکیم بانو

عزیزم من سویق کامل کودک و سویق سنجد و سرمام از سایت آی بانو خریدم واقعا راضیم بزنی هم گوگل هم ایتا کانال داره

من از سایت سویق مارکت خریدم خوب بود…حکیم بانو هم خوبه

من اینو از نی نی فود خریدم
عااااالیه
هرچی بخوای داره
اینو با سرلاک جوانه ها سفارش دادم
هم خوشمزس هم مقویه
اگر خواستی بگو آیدی روبیکاشو واست بفرستم

تصویر

سوال های مرتبط