وقتی نوزاد قنداق می‌کنی بعد چطور اونو تو قنداق سوییسی می زاریم

۴ پاسخ

الان متخصص برای اینکه نوزاد خواب خوب و راحتی داشته باشه میگه موقع خواب قنداقش کن طوری که پاهاش بیرون از قنداق باشه و فقط دستاش داخل قنداق باشه اونم نه خیلی محکم و سفت که اذیت بشه برای اینکه نوزاد دائم تکون می خوره و از خواب می پره و باعث میشه خیلی اذیت بشه
موقعی که شما تو خونه ای و می خوای بچه رو قنداق کنی دیگه تو قنداق سوئیسی نذار، بزار رو تشک بخوابه
قنداق سوئیسی بیشتر برای بیرون از منزله

منم فکرم درگیر اینه

چه اصراری هست وقتی قنداق کردی بزاری تو سوییسی

عزیزم قنداق نمیکنیم ☹️
چه کاریه اخه دست و پای بچه رو ببندی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری