همه ازش تعریف میکنن ،دیگه نمیدونم راستش
من ازاول شماره۱ اشودادم.راصیم ووزندهیشم خیلی خوب بود.
شماره ۲ هنوز ندادم
من به دخترم از یک ماهگی میدم از این حقیقتا چندان رو وزن دهی تاثیر نداره اما برای نفخ و دلدرد عالیه
من میدم راضیم
من دارم میدم عالیه
من میدم وزن دهیش معمولیه انقد وزن دهی نداره
وزن دهی هم خیلی خوب داره
من برا دخترم از چهارماهکی میدم عالیه
من شمارو یک دادم خیلی خوب بود اما دو. بهش نساخت اسهال شد و بالا میاورد
والا شوهرم نان گیرش نیومد گیجوز اورد نمیدونم چجوریه
من میدم عزیزم خیلی خوبه خیلی راضیم
اطرافیانم هرکی گیگوز داده ماشاالله بچه هاشون همه تپل.
بنظر من که وزن دهی داره. بازم به خود بچه بستگی داره
وزن دهی اصلا نداره من دارم میدم فایده نداره
شنیدم وزن دهی نداره زیاد، ولی گوارش بچه رو خیلی خوب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.