من کل فرآیندش برام تعجب آوره...
خیلی باحاله یکی اون تو تکون میخوره برا خودش...
جلل الخالق
اره منم همین حس رو داشتم
چرا اتفاقا
من شب اول بعد زایمان نگاه دخترم میکردم تو بیمارستان. برگاااااااممیریخت که یه ادم تو شکمم بود
همین الانم همینم. وقتی فکر میکنم یه ادم با دست و پا و چشم و قلب و مو و دهن و قلب و کلیه و روده تو وجودم داره زندگی میکنه، میگرخم و یه لحظه خوف ورم میداره
من همین الان میگم شکمم خیلییییی کوچولوعه میگم ینی چند کیلو قراره دنیا بیاد
البته نینیم ریزه
اونقدر خوشحال بودم که تمام درد ها وفکرهایی که داشتم از بین رفتن
من زایمان نکردم اما همین یساعت پیش به مامانم میگفتم چجوری بچه با قد و هیکل تو یه ذره شکم جا میشه اخه واقعا تعجب اوره چجوری ممکنه😩🥺😩
من همین الان برام سواله که چجوری یه بچه ۳۰ سانتی متری تو بدنمه😂 اخه اصلا شکم ندارم
من اولین چیزی که دیدم چشماش بود گردالی شده بود بیرون
منو سزارین کردن ۳۶هفته ۲۸۰۰ بود دکتر خودش میگفت به ۳۶هفته ها نمیخوره خوبه ماشاءالله آره من الان شکممو نگاه میکنم میگم این فسقلی کجا بود آخه
اینه رو بگیر جلو شکمت تازه میگی عه و باورت میشه 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.