دکتر من گفت اصلا ربطی نداره که اگه نشینی بند ناف میپیچه و فلان میشه فقط باید آروم پهلو به پهلو بشی نیازی به نشستن نیست
نه بابا حوصله داری هفته های اخر که خیلی سنگین میشی سر اذیت شدنت بشینی بهتره
نه منکه اصلا هرجور راحتم میخوابم
من اروم میرم ب کمر بعد اروم چپ یا راست میشم
اصلا نیازی به نشستن نیست این مسئله کاملا رد شده فقط اروم پهلو به پهلو شو من که وقتی میخوابم انقدر سریع و صدبار پهلو به پهلو میشم خداروشکر هیچ مشکلیم تا الان پیش نیومده
من طی یه حرکت اونوری میشم😂🦦اصن یادم میره که حاملم
والا من تا صب ده بار بیشتر پهلو ب پهلو میشم چون استخون درد دارم
اصنم نمیشینم
دکتر من گفت تا ۹ ماه لازم نیست اصلا . فقط آ وم پهلو به پهلو بشیم
نه آروم پهلو به پهلو میشم
بارداری قبلی هم تا آخر آروم میچرخیدم
من نمیدونستم باید بشینم 🥲🥲
من الان آروم رو ب بالا میشم بعد ب سمت راست یا چپ میرم
فکر نمیکنم مشکلی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.