ببلاک سبک تره اتفاقا برا بچه نفخ و یبوست نمیکنه
من به دخترم میدم راضی ام
عزیزم منم بیومیل ای آر میدادم وزن دهیش خوب بود ولی شکمو سفت میکرد الان ببلاک ای آر میدم ببلاک ی کم بهتره
شما با سه روز نمیتونی متوجه بشی خوبه یا نه حداقل باید دوتا قوطی بخوره ک بدونی بهش میسازه یا نه
من از اول به دخترم بیومیل میدم شیر خوبیه من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.