مامانا میشه تجربتون رو از شیر بیومیل بگین

۴ پاسخ

ببلاک سبک تره اتفاقا برا بچه نفخ و یبوست نمیکنه

من به دخترم میدم راضی ام

عزیزم منم بیومیل ای آر میدادم وزن دهیش خوب بود ولی شکمو سفت میکرد الان ببلاک ای آر میدم ببلاک ی کم بهتره
شما با سه روز نمیتونی متوجه بشی خوبه یا نه حداقل باید دوتا قوطی بخوره ک بدونی بهش میسازه یا نه

من از اول به دخترم بیومیل میدم شیر خوبیه من راضیم

سوال های مرتبط