من بیمارستان مادر و کودک انجام دادم
قیمتش خیلی کمتر از خصوصی شد تقریبا یک سوم
من پیش بیتا صدیق انجام دادم بیمه نداشتم سه تومنی شد دردش اونقد هم نیست در ضمن من آدم بد دردی هم هستم. فقط بعدش امکان زخم وجود داره
خیلی دردناکه.بیشتر از عکس رنگی رحم.قبلا توی زینبیه انجام میدادن.صدا جیغشون میومد.
شما باید بری لاپاراسکوپی عمل کنی
افسون زارعی
یا خدا این دیگه چیه زایمان در آب داریم اما سنو دیگه در آب نداریم
سونو در آب چیه دیگه؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.