عزیزم چرا نمیری دکتر دختر
ما زاییدیم از دستت تو نزاییدی 😂😂😂 خب خیلیا ۴۰ رو رد میکنن بستری میشن دیگه تحمل کن یذره انقد سخت نگیر ب خودت
مثل من 😔
شیاف گل مغربی اگه استفاده کنی زایمانت زود تر میشه
عزیزمم هنوز وقت داری غصه نخور ..اسکات بزن چهار دست و پا تو خونه برو رابطه بدون جلوگیری پیاده روی پله اینا تاثیر داره
پیاده روی زیاد کن عزیزم در حد ۳ ساعت اصلا نشین راه برو منم یه شب رفتم پیاده روی دو ساعت صبح دردم گرفت .
این چند روز همه تاپیک گذاشتن بقیه زایمان کردن بجز من پس دقیقا کی زایمان کرده 😅
نگران نباش دوستم به دکترت بگو فوقش بستری میشی امپول فشار میزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.