۷ پاسخ

عزیزم چرا نمیری دکتر دختر

ما زاییدیم از دستت تو نزاییدی 😂😂😂 خب خیلیا ۴۰ رو رد میکنن بستری میشن دیگه تحمل کن یذره انقد سخت نگیر ب خودت

مثل من 😔

شیاف گل مغربی اگه استفاده کنی زایمانت زود تر میشه

عزیزمم هنوز وقت داری غصه نخور ..اسکات بزن چهار دست و پا تو خونه برو رابطه بدون جلوگیری پیاده روی پله اینا تاثیر داره

پیاده روی زیاد کن عزیزم در حد ۳ ساعت اصلا نشین راه برو منم یه شب رفتم پیاده روی دو ساعت صبح دردم گرفت .

این چند روز همه تاپیک گذاشتن بقیه زایمان کردن بجز من پس دقیقا کی زایمان کرده 😅
نگران نباش دوستم به دکترت بگو فوقش بستری میشی امپول فشار میزنی

سوال های مرتبط