۵ پاسخ

چجوری رژیم گرفتی
چیانخوردی عزیزم

اوکی شده خیلی خوب اومده پایین
اگ میوه ای چیزی دوس داری یه کوچولو بخور چیزی نمیشه با یه ذره

خوبه قندت بازم رعایت کن ولی خیالت راحت باشه

نه خوب شده افرین

نه خوب شده مراعات کن بازم میاد پایین

سوال های مرتبط