انگار از رو آزمایشم میشه حدس زد دختره یا پسر
خب اینم آزمایشم بگید😁❤️

تصویر
۹ پاسخ

اینا رو ولش کن ۳ماه دیگه تولدته دیگه تعیین جنسیت کن تو تولدت

دختره

واسه من کمتر از یک بود و دختر بود پس اصلا درست نیست❤️انشالله سالم باشه👼🏻

طبق آزمایش عددا به دختر میخوره عزیزدلم ولی منم با همین عددا پسر باردارم اینا احتماله فقط
عکس ازمایشمم تو تایپینگا هست میتونی ببینی

قسمت پاپ مام کجاس

طبق ازمایش دختره

طبق گفته استادان گهواره و طبق ازمایشتون جنسیت باید دختر باشه 🐣مبارکه

فک کنم میگن زیر یک پسره بالای یک دختر🤔 واسه شما دختر میشه نینیت یعنی🤔
باز حالا مطمئن نیستم گفتم یه پیامی بزارم دیگه😁😁🤝

نه عزیزم برامن اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان کارن 🩵🩵🩵 مامان کارن 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته چهاردهم بارداری
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری