اینا رو ولش کن ۳ماه دیگه تولدته دیگه تعیین جنسیت کن تو تولدت
دختره
واسه من کمتر از یک بود و دختر بود پس اصلا درست نیست❤️انشالله سالم باشه👼🏻
طبق آزمایش عددا به دختر میخوره عزیزدلم ولی منم با همین عددا پسر باردارم اینا احتماله فقط
عکس ازمایشمم تو تایپینگا هست میتونی ببینی
قسمت پاپ مام کجاس
طبق ازمایش دختره
طبق گفته استادان گهواره و طبق ازمایشتون جنسیت باید دختر باشه 🐣مبارکه
فک کنم میگن زیر یک پسره بالای یک دختر🤔 واسه شما دختر میشه نینیت یعنی🤔
باز حالا مطمئن نیستم گفتم یه پیامی بزارم دیگه😁😁🤝
نه عزیزم برامن اشتباه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.